***

***

neděle 31. července 2011

Víkend do růžova...



MOC  VÁS  VŠECHNY  ZDRAVÍM!!!
Protože u nás bylo celý víkend
takové pošmourné počasí,
v sobotu se nedalo venku být vůbec :o(
- tak jsem si trochu hrála s barvičkami....
a udělala si pro sebe
VÍKEND DO RŮŽOVA...

A musím se Vám pochlubit s  novým košíčkem -
už jsou v něm klubíčka!!!  :o))))
Moc se mi líbí, jak je na ně vidět...


































Přeji Vám krásný nový týden!
Jarka

46 komentářů:

  1. Owwwww, these colors are nice. So soft and beautiful.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výběr barev a košík nemá chybu.
    Přeji krásný (u nás opět deštivý) den

    OdpovědětVymazat
  3. waw paaani ten kvietok je super nadherny...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, ta květinka je překrásná. A ten košík taky, kde se bere taková nádhera??? Hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško zase jsi u mě za hvězdu!!!!!!!Myslela jsem,že je to zmrzlinový pohár ,takové krásně sladěné barvy,všichni mi chválí Tvoje dárečky,a já píšu,že bohužel to není moje práce...Ach jooooo.Měj se krásně, Daja.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, krásná kytička a košiček je na ty klubíčka jako stvořený. Také jsem se dala do háčkování, nyní jsem začala háčkovat polštář ze čtverečků. Nicméně mně doporučili přízi Gloria a tou musím háčkovat dvojitě. U tebe vidím, že je ta příze .silnější a takovou jsem si původně představovala. Prozradíš mi prosím, její název?
    Děkuji IVA

    OdpovědětVymazat
  7. Hello, dear Jarka, thank you for all good wishes.
    You are a Häkel artist. It looks like a tea rose.

    Have a nice time!
    Lots of love
    Rosine♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško to je taková něžná nádhera a košík je úúúplně nádhernej.Nemáte obchůbek kde by jste nabídla tu háčkovanou krásu?Je to supééér.Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, takové krásy. Moc se mi líbí, jak jsi sladila barvičky dohromady a košíček na klubíčka dokonale ladí.
    Můžu se zeptat, co to máš za vlnu/přízi? Jsou to moc pěkné pastelové barvičky.
    Opatruj se, Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško...Tvůj růžový víkend se krásně vydařil.....moc se Ti tvořeníčko povedlo.
    A košíček je překrásný......pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Liebe Jarka
    das ist ein Traum. Wunderschön! Und die Musik ist auch wunderbar. Jetzt bleibe ich noch ein bisschen in deinem Blog um die Musik zu geniessen.
    Herzliche Grüsse, colette

    OdpovědětVymazat
  12. Oh, what a cute crochet! Love it!:) hugs, Ira

    OdpovědětVymazat
  13. Jarko, děkuji za všecny milé komentáře, tvůj košík je nádherný a o háčkování ano nemluvím, tedy mluvím, krásně zkombinované, dokonalé.
    Prosím, pošli mi tvou adresu.
    děkuji
    Krásné srpnové dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Beautiful, and beautiful colors!!!!!
    Annamaria

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Jaru, včera jsem si říkala, že si musím taky udělat ten tvůj květ a ty si v noci vložila další, překrásně rozkvetlý! Jako vždy kouzelné fotky a košík je taky parádní!
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jarka, opäť je to proste perfektné. Už dlhšie obzerám túto chňapku, ale nemám popis.Bolo by to moc smelé Ťa oň požiadať???? Budem veľmi vďačná. Prajem pohodový deň, Hela

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško, to je nádhera úžasná - ty krásné pudrové barvičky a koš je taky moc hezký. Mohla bych taky poprosit o popísek? A ještě by mě zajímalo, z jakých přízí je to háčkované. atelier-jitka@seznam.cz Moc děkuji a přeji krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera Jaruško,naprosto dokonalé,překrásné barvičky a ten košík-až závidím!Mohu poprosit o návod na chňapku,pokud není tajný:-)děkuji moc Michaela

    OdpovědětVymazat
  19. Ilonko,
    zdravím a moc děkuji :o))

    Ahoj zuzko,
    děkuji!! :o))
    Mám radost, že se Ti líbí!!

    Majko,
    moc pozdravuji a děkuji!! :o)
    Košík jsem dostala darem, ale určitě je z Bellarose :o))) Zkus to tam...

    Daji,
    děkuji!! ten kvítek je takový "bonbonkový, viď??
    No vidíš!! A já mám zase radost, že je u Tebe vidím!!!
    Měj se hezky!


    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Beautiful! Gorgeous colours...

    Ciao
    Monica

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Ivo - Kaivo!!
    děkuji!!! :o))
    Gloria je moc fajn, mám ji také ráda, dělají hezké barvičky, ale je tenoučká...
    Tohle je příze 100% bavlněná nebo také 50:50 len a bavlna a někdy s příměsí viskozy. Příze je to Katka-ta hlavně a pak z výprodeje u nás v galanterce příze Lenka a Steinbach.
    Bavlněných přízí je na trhu už spoustu, určitě si vybereš.
    A jsou silnější, než Gloria a uvidíš, háčkuje se s nimi bezvadně. :o)))


    Rosine,
    thank you for your lovely comment!!
    Best regards
    ♥ Jarka


    Irena,
    Dziękuję bardzo!
    Miłego wieczoru
    Jarka



    Věruško,
    moc děkuji!!
    Takový obchůdek by se mi asi líbil!!! Moc mne baví ruční prácet...Ale zatím ho nemám :o(




    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  22. Magnifique couleurs, travail et photo.
    Une bonne semaine.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  23. Jako romanticky zabarvená Jiřinka. Tak na mě udělolo, to háčkované kouzlo, dojem!
    Skorem škoda, pak brát klubíčka z košíčku, jak je to dekorativní.
    Díky za optimistické zbarvení nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  24. φίλη μου το blog σου είναι φανταστικό!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Jaruško,
    kytička je nádherná!!!
    V krásných jemných barvach,které mám ráda.
    Přeji krásný den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Jaruško, tak jestli nám tahle nádhera léto zpět nepřivolá, tak už nic! Vlny v košíku opravdu vypadají skvěle, mám ráda tyhle kontrasty něhy a chladu. A s těmi GG zavařeninami jsi mě opravdu dostala, to by jsi mohla vyrábět ve velkém a šlo by to na dračku!:-)
    Měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat
  27. These colors, so soft, are very very nice! I love them!!
    Kisses
    Monique

    OdpovědětVymazat
  28. Alenko!!
    Moc děkuji!!!! Je to příze Katka - hlavně a příze z výprodeje Lenka a Steinbach!!
    Měj se krásně!!!

    Jani,
    děkuji za milá slovíčka!! Krásný večer!!

    Colette,
    Ich freue mich über Ihre schönen Kommentare!

    Ira,
    thanks for your lovely comment!! :o))

    Krásný večer!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Ivo!!
    Já děkuji Tobě za milý komentář!!!!
    Adresu jsem zaslala na mail...
    Hezký večer :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  30. Heli,
    děkuji za milá slovíčka!! Květinky mne nadchly, jsou to takové hezké letní dekorace a zvláštně v tom hrozném nečase co byl, to bylo jediné veselé!!! :o)) Ale dnes už to bylo veselejší - bylo už hezky letně. Měj se krásně!!!

    Helenko - Blossom,
    moc děkuji!! Taková krásná pochvala!!!
    Požádám Tě, abys mi poslala mail na:
    j.kubatova@volny.cz
    a já Ti návod zašlu...:o))

    Jituš,
    návod jsem Ti už zaslala, ale asi jsem nenapsala, z čeho jsem háčkovala!!! :o)))
    Je to hlavně příze Katka a příze Lenka a Steinbach-ty poslední dvě jsou z výprodeje..


    Krásný večer - už pozdní :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  31. Michalko,
    moc děkuji!!!
    Napiš mi prosím na:
    j.kubatova@volny.cz a já Ti návod pošlu!!! :o)

    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Lezarts!!
    Děkuji!!! :o))
    Taky se na klubíčka v košíku zálibně koukám a asi si budu muset koupit nová!! No není to dobrý důvod??? :o))))

    Ria,
    Thank you for your lovely comment!!
    Jarka

    Petruš,
    moc děkuji!!
    Posílám pozdravy
    a přeji krásné srpnové dny!! :o)

    Sharko!!
    Zdá se, že to zabralo!!
    Dnes bylo krásně!!
    Moc Ti děkuji za krásný komentář!! Ta pochvala
    košíku a bavlnek mne udělala radost od Tebe!!! Jo!!
    A s těmi zavařeninami - víš, že by mne to možná bavilo???? :o)))Ještě jednou děkuji!! a měj se krásně!!


    Dear Monique,
    Thank you very much!
    I have these colors also love.
    many summer greetings
    : o))
    Jarka

    Mějte se moc hezky
    a kdyby náhodou jste potřebovaly popis na květinku, napište mi, pošlu jej!! :o)))

    j.kubatova@volny.cz

    Dobrou noc
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  33. To je krása...hezky sladěné barvičky...a moc krásně vypracované...tohle bych někdy chtěla umět...Jarko, jsi opravdu šikulka...hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  34. Jaruško, děkuji. Dobrou noc IVA

    OdpovědětVymazat
  35. Jarusko, zase takova krasa. Moc se mi libi to barevne ladeni. No a ten kosicek nema chybu. Preji Ti krasny srpen. Katerina

    OdpovědětVymazat
  36. That's a really nice crocheted flower :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Jaruško,
    počasí nepočasí - tady u tebe prostě pořád svítí sluníčko. Chodím se sem ohřát...duševně ;-).
    Krásné léto přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  38. Jaruško zdravím tě.Opět nádherné háčkování,kytička je překrásná a pokaždé to krásně naaranžuješ.Budu se moc těšit na další tvé hezké tvoření, které mě inspiruje

    OdpovědětVymazat
  39. какой у вас красивый, интересный и жизнерадостный блог!!!

    OdpovědětVymazat
  40. Jarus po dlouhe dobe te zdravim. Kosik je uzasny a prize se v nem krasne vyjima. Kyticka/chnapka je jako vzdy nadherna, barvy jsi vybrala naramne, ty by rozzarily kazdy zamraceny den. Preji krasny vikend, ahoj, Monika.....

    OdpovědětVymazat
  41. Hello Jarka,
    To je lepo delo in veliko barv,
    Lep pozdrav iz Nemčije Crissi

    OdpovědětVymazat
  42. Jaruško ... jedním slovem krása ... barvičky naprosto dokonale sladěné ... a košík je úžasný ... pěkný den Denisa

    OdpovědětVymazat
  43. Where can I find the pattern in English? Thank you!

    OdpovědětVymazat
  44. Dobré odpoledne, Jaruško (smím-li vás tak oslovovat). Na Váš blog jsem náhodou narazila u Fizule71 a byla to láska na první pohled. Je tady plno nádherných, neskutečných, úžasných a dokonalých věcí...srdce plesá, oko se těší a laik žasne... Chtěla jsem se zeptat, jestli Vás můžu poprosit o návod na tuhle superchňapku... Děkuji moc a prosím - jen tak dál!!!
    Míša

    OdpovědětVymazat
  45. Hello, beautiful work! may I know the language of this pattern? I am 50% Polish on my moms side. I never learned the language. But I am almost positive this isnt polish. Thank you

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...