***

***

sobota 4. června 2016

Když všude voní bez (a kvete pažitka...)




Přeji krásnou skoropůlnoc "bezové" soboty...
Všude kvete a voní bez, hlavně navečer provoní
celé okolí...Tak jsem si jej užívala se vším všudy...
Nasbírala a naložila lektvary na limonádu, šťávu
a upekla KOSMATICE...na sladko..
(do těstíčka jsem přidala trochu medu a teplé
obalila ve skořicovém cukru...)

Bezu určitě pověnuji jeden z dalších příspěvků,
on si to totiž zaslouží, protože se praví:

"PŘED HEŘMÁNKEM SMEKNI, 
PŘED BEZEM KLEKNI"




Ale hlavně jsem dokončila dárek
pro jednu z Vás, který se bude losovat 
ve čtvrtek 9.6 ze soutěžního příspěvku (22.5.)
Moc děkuji za Vaše komentáře, které mne tolik těší ♥

Uháčkovala jsem čtyři prostírky ve tvaru kytičky
a zvolila barvu smetanovou, mintovou, zelenkavou a trochu 
petroleje...










Bez byl dnes u nás zkrátka všude, i ve váze..
A když jsem otrhávala květy z pažitky, přidala 
jsem je k němu..ta kombinace mne mile překvapila!!













Mějte se moc hezky (bezově!!),
přeji krásnou neděli 
a těším se 9.6. na losování.

Jarka



63 komentářů:

  1. Milá Jaruško ♥ To je opět záplava nádherných fotek !!! Moc pěkně vypadá bez s květy pažitky..
    A prostírky jsou krásné .. pěkné barvičky jsi na ně vybrala.
    Dárek určitě některou z děvčat moc potěší.Posílám pohlazení mazlíčkům.Opatruj se. Anna.♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aninko, tak výherkyně vylosována, tak snad ji to potěší...Ta pažitka s bezem se mi tolik líbila :o))) Posílám páteční pozdravení a děkuji!!! Pohlazení Geenečce a Lejdynce ♥♥ J.

      Vymazat
  2. Krásné fotky!
    Včera jsem jela vlakem domů a podél trati toho krásného bezu!
    Nádhera!
    Hezkou neděli, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji a přeji krásný klidný víkend. Jarka

      Vymazat
  3. To, že "před heřmánkem smekni, před bezinkou klekni" jsem prvně slyšela od jednoho hodně starého pána u nás na chalupě a věřím, že je to opravdu tak. Jen ještě nevyužívám květy v kuchyni - zatím jsme dělaly s kamarádkou bezinkový likér a ten je tedy luxusní... Jsi moc šikovná a také jednou zkusím bezinku na sladko v těstíčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi, já jako malá jsem ho úplně nesnášela...a dnes si jej tolik užívám...A na sladko mi chutná nejvíc!! :o)) Přeji krásný víkend Jarka

      Vymazat
  4. Complimenti di cuore per le meraviglie che mostri per noi! Buona domenica! Savina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Savina, vi ringrazio molto e invio i miei saluti e vi auguriamo un fine settimana meraviglioso !! Jarka

      Vymazat
  5. Jaruško, dneska se chystám na sirup a mohla bych také trochu nasušit.
    Všechno na zahradě nyní hrozně moc rychle roste a kvete, člověk ani nestíhá vnímat všechnu tu krásu.
    Prostírky jsou úžasné !!!
    Měj hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, koukala jsem na fotky staré 14 dnů a je to takový rozdíl na zahradě, všechno tak bují a roste, ale užívám si to..jen by to chtělo více času...Děkuji a měj krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  6. Que bonitos lucen, super bonitos.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruška, я буду мечтать о такой красоте! :) Удачи нам всем! :)
    Спасибо большое и отличного лета!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. erbochka, большое спасибо за красивые слова и отправить приветствие.
      Будь они прекрасны в субботу и воскресенье. С любовью Jarka

      Vymazat
  8. Very beautiful post!
    Happy Sunday
    big hug Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi,
      Thank you very very much!!
      have a nice weekend ☼☼ Kisses Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško ,květy pažitky vidím poprvé, nikdy jsem je neviděla a přijdou mi krásné, zvlášt s tou jemnou něžností kvítečků bezu.Prostírky mají moc pěkné barvičky a líbí se mi, jak máš krásně nafoceno! Tady jsem měla ve dvoře u bytečku jeden bez, jinak jsem tu neviděla v okolí. Krásný zbytek neděle Ti přeji a díky za komentář u mne! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, květy pažitky jsem vždycky měla takové droboučké, ale letos jsou krásné..je to jako mrňavý okrasný česnek...(to bude tím, že jsem ji vypěstovala ze semínek..:o))))
      A v kombinaci s bezem se mi to moooc líbilo...
      Marcelko, měj se krásně a mávám Ti do dáli!!! Jarka

      Vymazat
  10. Lovely doilies, beautiful flowers and gorgeous pictures !!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, Thank You! I am pleased
      Have a nice weekend ☼☼ Jarka

      Vymazat
  11. Nádhera. Zrovna před chvílí jsem slévala bezový sirup do sklenic, dělám ho každý rok a každý rok se na něj těšíme. Jaruško, prostírky jste dělala jen tak, z hlavy, nebo máte i návod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, bezové období je prostě fajn a voňavé!!Tak si to užívejte!!
      A krásný víkend Jarka

      Vymazat
    2. Děkuji, užíváme,včera na Noci kostelů, dneska v lese a na zahradě :-). Jaruško, napíšete mi prosím,co je to za přízi ta mentolová a petrolejová? Sháním tu "správnou" a nenacházím. Děkuji moc a hezký víkend i Vám.

      Vymazat
  12. Jaruško, opět moc krásné háčkování :-) Bezový sirup jsem sice letos nedělala, zatím, ale dnes jsem jej dostali od známé, takže už popíjíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak na zdraví!! Tohle období mám moc ráda a můžeme být venku!!
      krásný klidný víkend přeji a děkuji!! Jarka

      Vymazat
  13. Krásne háčkovanie, nádherné darčeky, to bude radosti. Baza je super vec, aj ja som už robila vyššie spomínané recepty :-)
    Prajem krásnu bazovú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, tak doufám, že budeš mít radost, protože jsi jej vyhrála!!!
      Bezové období zbožnuji se vším všudy!! krásný víkend Jarka

      Vymazat
  14. Jarko, je to nádherné období.. to srdíčko z kvítků bezu je krásné a s pažitkou to jde hezky dohromady ... já ji ráda suším na zimu do vázy ... prostírky jsou kouzelné a pěkné barvičky ...
    Krásné dny ti přeju ! ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, je to opravdu nádherné období...a kytička bezu s pažitkou mne opravdu mile překvapila...
      Měj se moc hezky, krásný víkend ☼☼ Jarka

      Vymazat
  15. Moc Tě zdravím, Jaruško, také jsem dnes na chalupě otrhala první květy rozkvetlého bezu a naložila na sirup.Moc Ti chválím prostírky a předem tiše závidím vylosované výherkyni.
    Jaruško, vykouzlila jsi nádherné fotečky.
    Měj se hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko,
      určitě si ještě budeš bez užívat i tento víkend!! :o))) hezky na chaloupce, krásně Ti to tam kvete!!!!
      Moc děkuji♥ a měj se krásně! pa Jarka

      Vymazat
  16. Jarka,krásne fotky.Bazu som zatiaľ jen sušila,ale po Tvojom príspevku uvažujem i nad sirupom,len sa budem musieť poponáhľať,lebo ten čas nejak rýchlo letí. Dečky sú krásne,zvolila si pekné farby.Prajem Ti krásny týždeň. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, tak doufám, že jsi to stihla!!! Je moc dobrý o jen tak do vody nebo čaje si vhodit květ..:o)))U nás ještě pořád kvete... Čas strašně letí a já pořád ještě nenapsala....o((( Jsem dělala zase další lektvar- doufám, že stihnu vložit fotky.. Pa Jarka

      Vymazat
  17. Hm, asi ještě zítra zkusím natrhat bez. Už jsme totiž dopili poslední lahvičku bezinkového sirupu a Tvůj článek mi nadělal opravdu chutě! :) Krásné dny! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, je moc dobrý!!!! U nás ještě pořád kvete.. Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Pastva pro oči, pohlazení po duši...prostě šikulka šikovná =0). Bezový sirup a limonádu budu dělat letos poprvé. Dnes jsem připravila meduňku na sirup. Prostírky jsou háčkované sice rukama, ale jinak srdíčkem. Jaruško přeji Ti všemi těmi krásnými vůněmi přírody provoněný týden. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc děkuji za krásný komentář, to je vždy pohlazení!!! Tak doufám, že se bezové lektvárky povedly...když ono to teď všechno kvete a bují...Je to krásné a jak píšeš - ty vůně!! Hlavně navečer...ach...Moc děkuji a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  20. Jaru, taky nám to doma voní bezem.Naložila jsem podle už nevím koho, květu bezu do velké nádoby a dala do ledničky a popíjíme jen tak, to je dobrota. a moje babička říkala před kopřivou smekni, před bezem klekni. tak skoro stejně. a dečky jsou nádherné.
    přeji krásný den. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, bez je moc fajn..a to jsem jako malá ho nesnášela!!! :o))) A teď bych se po něm utloukla...nápoje z něj mi moc chutnají!! Kopřiva je taky moc dobrá, mně chutná s citronem, takže Tvoje babička to také říkala dobře..Moc děkuji a měj se krásně Jarka

      Vymazat
  21. Jaruško, mám prosbu. Můžete mi poslat návod na vaši kulatou dečku? Je opravdu nádherná. Předem moc děkuji. dende@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Jaru jsi pilná jako včelička :o)). Já ještě se sirupy nezačala, snad to stihnu.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já v nich jedu v plné síle, všechno kvete a bují...:o))) Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško, ty háčkované podložky jsou nádherné, je to taková precizní čistá práce, jde to vidět. A bez také miluji!měj se krásně! Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, moc děkuji za pochvalu....Bez je prostě dobroučký!!! Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško, máte to všechno moc krásné. Šťávu z bezu dělá moje maminka, je moc dobrý a ještě ho suší a v zimě si vaříme čaj s citronem a s medem a to nemá chybu. Ty háčkované prostírky jsou překrásné a ta háčkovaná kalina také. Jaruško, mohla byste se s námi podělit o návody?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer a moc zdravím..Pošlete mi prosím mail, protože nevím, které návody by to měly být, ano?? redneval@seznam.cz
      Hezký večer Jarka

      Vymazat
  25. Ahoj Jaruško, krásné barvy květů, opravdu jim to spolu sluší. Tvoje háčkované podložky určitě udělají radost, když jsou od tebe :-) Jaruško i tobě krásný čas. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, posílám večerní pozdravení a děkuji!! ta kombinace květů mne moc mile překvapila...
      Přeji krásný nedělní večer a celý nový týden Jarka

      Vymazat
  26. Jaruško Ty umíš pozitivně naladit i černým bezem a pažitkou je to neuvěřitelně pěkné, ale to můžeš vymyslet tak jedině Ty. jsem zvědavá na Tvé další rady a recepty z bezu.Přeji Ti moc pěkné dny.Luďka

    OdpovědětVymazat
  27. Srdíčko na konci je pro mě nej....
    Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Jaru, jak tvá práce, tak tvé fotky jsou prostě nepřekonatelné!
    Nádhera!
    Moc tě zdravím a přeji voňavé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji!! Dny jsou opravdu krásně voňavé- tedy i v mé kuchyni :o)))
      Krásný nedělní večer Jarka

      Vymazat
  29. Jaruško, opat krasne hackovane podlozky a prekrasne fotecky. Maja Jurcovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majo, moc zdravím a děkuji!! Z takového milého zastavení mám radost.
      Přeji krásné dny Jarka

      Vymazat
  30. Jarka, pomaly dokončujem prestieranie a znova ste pridala nové krásne prestieranie. Môžem sa ešte odvážiť pýtať si návod ? Neviem ako by som sa odvďačila, nádherné !! danica.barnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani!! jsem moc ráda, že se Vám prostírání líbí a návod hned posílám..Když tak mi pošlete fotky, ať se mohu pokochat :o)))
      Mějte se krásně Jarka

      Vymazat
  31. Nádherné podložky. Precizní práce. Mohla bych poprosit o návod? Moc děkuji. tsil1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá anonymní. Děkuji za pochvalu...nějak nemám ráda, když chybí oslovení a podpis, ale budiž, posílám...Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško, přeji pěkný (u nás deštivý) jarní den. Prosím, můžeš mi poslat návod na tuto dečku? Předem moc děkuji. :-) D.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...