***

***

pondělí 25. prosince 2017

IV. A VÁNOČNÍ




******
Krásný čas Vánoc Vám přeji!!!!

******
















..to byla kouzelná IV. Adventní neděle 
a Štědrý den zároveň...
A teď jsou SVÁTKY...prožijte je hezky poklidně
s těmi, co máte rádi ♥




21. 12. v 17:27 byl  ZIMNÍ SLUNOVRAT.
Přesně v tu dobu jsem byla s Barrym na procházce a byla
taková tma tmoucí....ale kdo to prožívá jako já :o))),
tak ví, že každým dnem o maličkatý kousek světla přibude...
Těšíte se?? Já moc!!

 Štědrý den u nás bílý nebyl a naše 
každoroční krmení zvířátek bylo zalité sluncem a zvláštním teplem...
Nedaleko krmelce jsem na pařezy položila mrkve a jablíčka 
a tak spokojeně si představovala, komu budou chutnat...
..a pak přišlo "moje zvířátko" a jedno jablíčko zmizelo..:o))))




Naše vánoční ryba...





Tak krásné svátky!!!

Jarka








18 komentářů:

  1. Hezké prožití vánočních svátků.
    Ryba je úžasná a Barry dobrý společník.
    Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí nás tedy vyšplouchlo a z bílé krajiny nezbylo nic. Ani slunce se u nás na obloze neobjevilo. Je šedivo,mlhavo. Ale jsou Vánoce a ty se třpytí, lesknou a voní.
    Přeji krásný zbytek vánočního času!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško u nás se sluníčko neukázalo, po sněhu také ani památky.
    Dneska jsme byli na procházce s Bartíkem v lese a dost mi to připomínalo předjaří. Snad se sněhu a mrazu dočkáme.
    Měj krásné sváteční dny ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, i u nás bylo krásně a dneska ještě líp, jako kdyby nebyly Vánoce, ale o slovo se pomalu hlásilo jaro...
    Přeji pohodový zbytek svátků.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jarunko, přeji nádherné svátky i Tobě. Máš krásné fotografie, výzdobu a ryby je dokonalá. Nejvíc se mi ale líbí Bartík. Když ho vidím, tak mi je ale vždycky smutno..Moc mi připomíná naši Eny...nejlepší labradorku, kterou jsme měli...je mi po ní smutno....Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jarko, krásné a poklidné nejen svátky vánoční. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jarko, krásné svátky i Tobě. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško i k tobě posílám přání krásných a pohodových svátků ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, u nás taky svítí slunce a po sněhu ani památky.Krásné fotky. Pohodový druhý svátek vánoční.

    OdpovědětVymazat
  10. Merry x mas ....🌲🌲🌲❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jarko, krásné svátky ( dnes už tedy skoro po svátcích-) a v novém roce jen to nejlepší

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Jaru, děkuji za krásné šupinky z tvých Vánoc. Nádherná ryba i vše ostatní! Barýsek mě pobavil a vzpomněla jsem si na čas před rokem, kdy byl Aaronek mrňousek. Při procházce lesem se objevil s krajícem... Posvačil na podobném pařezu :o) Ale ono letos by to nebylo jiné :o)
    Měj hezké poslední dny letošního roku! Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Vážení Jarka,
    Láska krásné fotky na vašem blogu!
    Přeji Vám šťastný nový rok a zdravý rok 2018.
    Pozdravy
    Rozinky ☺ Rosine

    OdpovědětVymazat
  16. Jarko, krásné věcičky .. Tvůj pejsek je šikovný.
    Přeji Ti do nového roku zdraví, štěstí a pohodu.
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško, moc hezké fotky a nádherná rybička! Přeji Ti do nového roku jen a jen to nejlepší, hodně inspirace při tvoření a hlavně hodně zdraví! M.

    OdpovědětVymazat
  18. Jeruš, přeji krásný a klidný rok 2018 ve zdraví a plný inspirací a chuti k tvoření:-)!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...