***

***

středa 31. ledna 2018

Mlha s pudrem...






Krásné poslední lednové
chvíle Vám přeji!!

Jsem se nějak zděsila, že zítra už je únor...
Místo aby byl leden klidný a odpočinkový, tak
nějak zběsile utekl...
A já vkládám až dnes fotky ze soboty...
Venku byla mlha, před námi i za námi, pošmourno a mžilo a tak 
se doma v teple hezky tvořilo...

Mám ráda barvu pudru, starorůžovou v kombinaci  s hnědou barvou
 a tak si tak po jehlicích a vyplétání vzorů zase háčkuji.
Ještě nikdy jsem snad takhle neháčkovala tzv. ANANASOVÝ vzor..
a musím napsat, že mne baví!!




Háčkuji z příze NORD od Drops, barva č.12..
Pro porovnání jsem k ní přiložila pleteného medvídka
z příze Cotton Merino, hezky k sobě pasují :o))




A tady už je hlídač a zároveň  ♥zloděj♥
klubíček..  Inu - mezi klubíčky vyrostl.
Je pravdou, že když byl maličký, tak několik klubíček skončilo
úplně na cáry a jak pěkně s nimi uměl omotat židle a všechen nábytek...:o))
Dnes už se k nim chová důstojněji...




:o)




A v pondělí bylo nádherně...
Obloha blankytná, svítilo slunce...




A jak na fotce letí letadlo, tak my pak s Barrym "letíme"
na procházku, kde už stíháme jen pozdní západ slunce-
  jak se bude posouvat světlo, tak toho snad stihnu vyfotit víc...:o)
(když ale já si ty západy tak ráda užívám...♥)





No a dnešní úlovek!!!!
Našla jsem u rybníku veliký, suchý,  loňský bodlák..
Měla jsem z něj takovou radost :o))
Ten, kdo viděl mé vyplétané, tak to určitě pochopí!!!





 Dnes nás v noci hlídá úplněk, již druhý v lednu,
tzv. Modrý a v březnu prý budou zase dva...

Mějte hezké únorové dny a příště zase 
o kousek více světla...slibuji!!!

Jarka




40 komentářů:

  1. Nádhera, Jaruško! Krásná barva i vzorek.
    Hezký únor ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      pozdravení už únorové!!!
      Měj se moc hezky a děkuji!! Jarka

      Vymazat
  2. Vzorek je zajímavý- krásný. Ještě jsem ho neháčkovala a spojení barev,které uvádíš ,mám taky ráda. Jo,jo- utekl ten leden. Je tady únor a to já už v jeho konci vždycky cítím jaro. Ano, světla bude přibývat, vždyť na Hromnice o hodinu více.
    Příroda ocenila Tvé vyplétání bodláků a... předvedla Ti to zase po jejím. :-)
    Měj se Jarko, moc hezky a přeji příjemné dny s háčkem či jehlicemi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      ten vzorek mne baví...také jsem jej nějak vždy přecházela a nakonec mne nadchl...
      A tuhle barvu máme rády obě, jak píšeš- tak je to milé tvoření...
      A leden je už vážně fuč....a o hodinu více- to je moc fajn....na konci února je opravdu tak hodně blíže k jaru!! Ano- těším se...
      Děkuji za Tvá milá slůvka a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  3. To je krásy pohromadě ;-) .Ta barvička je skvělá a západ slunce nemá chybu nikdy.Tak ať i únorové dny stojí za to.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji! barvičku si užívám...a západy- určitě víš..ten se prostě nikdy neokouká a každý den je jiný...Krásný únor! Jarka

      Vymazat
  4. Leden je za námi, únor krátký a jaro se víc a víc blíží. I když, dnes jsem četla, že nás zima v únoru ještě čeká. Háčkovaný vzor Ananas jsem již někde zahlédla, ale sama ještě nevyzkoušela, vypadá opravdu moc hezky. A přízi NORD od Dropsu vůbec neznám, jdu se hned podívat :o).
    Jarko, měj se hezky na procházkách i doma v teple při tvoření.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dnes už je únor...tak nějak to strašně letí. před chvílí byly Vánoce...
      To víš, že se nám zima ještě ukáže, ještě bude kralovat, ale my už víme, že jaro se blíží!!!!
      Vzor Ananas jsem nějak vždy přehlížela a teď se mi tak zalíbil a baví mne...na takový šátek do "jemné romantiky"...je jak stvořený...trochu ve mne vyvolává pocit starých časů..
      Na NORD se koukni, byla v prosinci v příjemné akci a moc hezky se s ní pracuje.
      Měj se moc hezky a děkuji!!
      Jarka

      Vymazat
  5. Jaru,
    i já západy a východy můžu :-)
    Už opravdu dny se prodlužují a s východem slunce chodíme do školky a se západem z ní :-)
    Ananasový vzor vypadá nádherně :-)
    Co to bude dečka, šál,...ten sice nedám, ale inspirovala jsi mě medvídkem, toho bych mohla zvládnout uplést.
    Leden byl totiž plodný, v mém okolí a rodině se narodil kluk i holčička :-)
    Měj stejně krásný i procházkový únor s Barouškem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      jsou to krásné okamžiky, viď?? Já mám moc ráda západy...jsem taková "sůva" :o))
      Z ananasového vzoru jsem nadšená, jak jsem psala nahoře- je v něm nějak duch starých časů...
      Bude to šál- pléd....mám je moc ráda a i je vytvářím jako dárky...i pro mimi!!!! (to je teď u tebe aktuální!! :o))
      Jsem ráda, že se ti líbí pletený míďoušek- byl to takový ten styl- pokus omyl..
      Tak to u Vás byl leden hodně plodný- moc gratuluji ♥♥
      měj se moc hezky- únorově Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško, krásné jako vždy, krásné barvy. A užili jste si hezkou procházku. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      moc děkuji, posílám pozdravení- únorové
      a pohlaď kočičku!! Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško Tvé fotky mne vždy pohladí u srdéčka.
    Leden nám utekl a únor poběží za ním.A pak přijde toužebně očekávané jaro.
    Ananasový vzor vypadá úžasně a už se těším, až se pochlubíš výsledkem 😉.
    Posílám mnoho pozdravů a Barouškovi pohlazení.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      to jsem moc ráda♥
      Leden utekl vážně tak rychle a hekticky...
      Tak ještě bude trochu zimy a pak jaro!!! joooo
      Ten "ananasový" vypadá dobře, viď?? Zalíbil se mi!
      Až bude hotový, vyfotím, ukážu :o))
      Doufám, že už bude zase víc světla...fotky jsou takové pošmourné, jako to počasí...dnes u nás prší a je tma...
      Děkuji za Barouška♥, měj se moc hezky a těším se na naše další shledání!!! J.♥

      Vymazat
  8. Jaruško nádherné vzor, připomíná mi krajku. Barvu pudru a starorůžovou mám moc ráda, evokují mi staré časy.
    Je příjemné, že se dny prodlužují, hlavně večer je to znát, vždyť zítra jsou Hromnice a bude o hodinu více.
    Příští týden má být doufám konečně zima (slibují !!!), sníh a mráz ... těším se já, naše Andrejka i Bartík.
    Posílám pohlazení Barouškovi a přeji krásný únor.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu!
      já to zrovna psala nahoře- a já vím, že ty mému tvoření rozumíš...ten vzoreček je opravdu takový do krajky - ale hlavně, připomíná mi staré časy♥
      Jsem ráda za to světlo, je to fajn, že už nechodíme domů úplně za tmy...V prosinci to bylo městem hezké, vše zářilo..ale leden nějak ztmavnul a ztichnul, tak je fajn, že už je víc vidět!!
      Zima je taková podivná, bylo chvilku snad i jaro...Měla by teď kralovat v plné síle, aby pak mohlo přijít to krásné jaro...
      Tak snad se dočkáme a Ty si užiješ s Andrejkou a Bartíkem sněhu a zimních radovánek!!!
      Měj se moc hezky a poghlaď Bartíka♥
      Jarka

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím Jarko. Nord mi zrovna v týdnu přišla v balíčku a je mezi nimi i tato pudrová, ale kombinovat ji budu s šedou. A pustila jsem se rovnou do ovečkových ponožek. Krásně se z toho plete a vypadá to opravdu nádherně. Doufám, že se hned neprošoupou. Úplně mě to pletení z této příze pohltilo a za jeden a půl večera mám jednu ponožku. A to normálně už večer nepletu, protože na to nevidím. Opatruj se tam u Blat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, zdravím!!
      Ta pudrová Nord je prostě skvělá a nádherně se s ní tvoří...♥
      V kombinaci s šedou- parádní budou!!!
      Měj se moc hezky, krásný den Jarka

      Vymazat
  11. JITUŠKO, NÁDHERNÉ FOTOGRAFIE, KRÁSNÁ PRÁCE..JINAK TUTO BARVU MÁM TAKÉ MO RÁDA..A PŘI POHLEDU NA TVOU LABRADORKU SI VŽDYCKY VZPOMENU NA NAŠI ANIE..JE MI PO NÍ TAK SMUTNO..MĚJ SE MOC KRÁSNĚ A UŽIJ SI PĚKNÝ VÍKEND. INKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko,
      posílám předvíkendové pozdravení a děkuji!!! O tom, že jsi měla Anie, vím...♥ A také vím, že na ní nikdy nezapomeneš.... Jako já na Aronka...Barry je jeho vnuk....A co takhle si pořídit pejska labradořího malinkatého, který by s tebou jezdil na chaloupku??? A mohl by chodit i do školy!!! :o)
      Nešlo by to???? ♥
      Měj se moc hezky a krásný víken
      Jarka

      Vymazat
  12. Ananas...háčkování pmné vitamínů:-) A kdy vypleteš, nebo vyháčkuješ západ slunce?:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) Směju se nahlas a za to Ti děkuji....
      Víkend před námi- měj ho báječný!!! pa J.

      Vymazat
  13. Owwww your sweet dog is always with you....happy weekend love Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria!!!♥ Thank You...Have a nice weekend ♥ J.

      Vymazat
  14. Jaruško, to je zase nádhera! Máte úžasnou trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já moc děkuji a přeji krásný víkend!! Jarka

      Vymazat
  15. Jarko,pudrový odstín....vskutku staré časy,nádherný vzor
    Západy slunce mám taky moc ráda.....u moře vydržím sedět a hledět na tu zapadající krásu za obzor než zmizí úplně
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      děkuji. Západy slunce jsou prostě tak nádherné (u moře obzvlášť nekonečné...♥)
      Nikdy mne nepřestanou okouzlovat...
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  16. Milá Jaru! Jsem na tom úplně stejně, ananasový vzor jsem taky myslím nikdy neháčkovala, a dokonce musím napsat, že dokud jsem ho neviděla v tvém podání, ani se mi moc nelíbil. Zato hnědá s růžovou, to je kombinace, která mě provází už od tanečních (pudrová šifonová halenka a hnědá sametová sukně :o)). Je to už sto let!
    A téma štěně nebo psí puboš a klubka, to je na román :o)
    Tvé fotky jsou vždycky nádherné, ale tak s bodlákem, na tu se sem chodím dívat...
    Měj krásný večer i hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, začnu:....jsem na tom úplně stejně...vzor jsem si ale vážně zamilovala...a hnědá s růžo-pudro- starorůžovou- och ano!!! A také si myslím, že taneční byly před sto lety..:o))
      Moc Ti děkuji, bodlák tam tak stál- byl to nádherný okamžik...
      Měj krásný víkend!!! Jarka

      Vymazat
  17. Jarko, nádherné háčkování, ananasový vzor je parádní a ty barvičky také. Západy slunce se opravdu nikdy neokoukají i u nás máme hezké výhledy. Ale bez vody.
    Přeji příjemný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji, tohle háčkování mne nějak baví!! Taková nějaká "dobrá" kombinace...
      Užívej si víkendových výhledů a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  18. Was für ein schönes Muster ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Jarko, prosím prala jsi již nějaký výrobek z příze Nord? Píší praní v ruce, a já se bojím to dát do pračky na šetrný program. Díky Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,
      šátek ještě není dokončený, ale určitě bych jej do pračky nedala...Sice mám jeden- ten je z Baby Alpaca Silk-letitý a ten jediný peru v pračce...takže musím vyzkoušet....dám vědět, až jej dokončím...krásný víkend Jarka

      Vymazat
  20. Ananasový vzor neznám...a ani nic pro mě, protože to bych nikdy nedala dohromady.-)))
    Krásný únorový víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi!!
      Vzorek jsem léta přehlížela a teď se do nej zamilovala...:o)
      prvních pár řad je trochu zmatek, ale pak bys to dala určitě!!!
      Měj se krásně o víkendu Jarka

      Vymazat
  21. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...