***

***

neděle 21. ledna 2018

Sníh a bodlák



To je tak, když se Vám zalíbí bodláček...
K návlekům jsem právě dokončila ještě nákrčník
do sady...(je to dárek, tak snad se bude líbit..)
a tímto zase na chvíli odkládám jehlice a už zase
držím háček...:o)))






Slunce se nám ještě neukázalo, 
ale sněhu nám napadalo hooodně a tak má pletenina 
sněhovou lázeň...




Fotit moc nemohu- :o))
musím neustále hlídat, kam šlapu a házet "mičulku"...







Musím Vám napsat, že nejlepší je přinesený tenisáček
nacucaný bahýnkem a spuštěn z výšky Barryho tlamičky na vytřenou podlahu, 
tíhou si tak poskočí, vydá zvláštní zvuk a potřísní vše kolem...
a Barry na něj spokojeně kouká, že jej má doma... :o)))





Dopolední pohled z okna- 
užívala jsem si krásného kontrastu..
Květ Amarylis- koupila jsem takového chudáčka ve výprodeji,
s tím, že možná...a on se mi odměnil nádhernými květy...






Světlo se nám odpoledne prodlužuje!!!!
Naše pravidelné procházky jsou toho důkazem..
A tak první letošní fotka  "našeho" rybníka na konci procházky-
16.1. v 17:25...




Baroušek zasněně kouká na vodu
a já se těším, až bude vidět zase o trochu víc
a pak ještě o trochu víc :o)))
a pak už jej neudržím a voda bude zase jeho!!!

Mějte se moc hezky,
přeji krásný nový týden!!

Jarka



44 komentářů:

  1. Jaruško pletený komplet je nádherný..Tvůj dárek určitě moc potěší.No Baroušek Tě asi rád míčkem provokuje..
    Máš moc pěkný Amarylis..ta barvička je úžasná.Posílám pohlazení Barouškovi..pa a hurá do pracovního týdne.Anna.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko, já děkuji za milou♥ pochvalu...Jooo- Baroušek a jeho tenisáček...někdy jsou to nervy, když se ztratí..musí být pořád na očích..hihi hezký nový týden
      Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško, to je moc krásný, hezká kombinace barev a ty úchvatné bodláky! Koukám, jak si s Barouškem užíváte sněhu. Krásné fotky. U nás není ani vločka. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, posílám pozdravení. u nás už po sněhu též ani paMÁTKY, JEN V TMAVÝCH KOUTECH A V LESE JE JEŠTĚ SCHOVANÝ..a dnes mi to přijde až jarně- nezvykle...Moc děkuji za pochvalu- bodláčky mne nějak uchvátily....moc se mi tem motiv líbí. měj se hezky v novém týdnu Jarka

      Vymazat
  3. ♥♥♥♥♥♥♥ Boží !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Upletený bodlákový dárek je bezvadný. Amarylis- krásný květ, takový jemně něžně vybarvený. Odměnil se Ti za péči. Podvečerní fotečka je moc hezká- ano,ano už se den prodlužuje a to je dobře. Zdravím Barouška a Tobě přeji hezké klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji, motiv bodláčků se mi moooc líbí!!! Amarylis byl opravdu tak nádherně něžný, ta barva byla prostě nádherná...jsem ráda, že jsem jej zachránila...prodlužuje se nám to a já se moc těším!!! měj se krásně Jarka

      Vymazat
  5. Ty bodláky jsou super, moc pěkný vzor. Škoda,ze neumím plést...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, moc děkuji, ten motiv bodláčků mne prostě okouzlil!!!
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  6. Jarka,
    krásne zimné vecičky si uplietla, pekný vzor, páčia sa mi :-)
    Kvietok je nádherný, ja už čakám, kedy konečne tento rok zakvitnú aj tie moje...
    Baroušek je zlatíčko, viem si to živo s tou loptičkou predstaviť :-)ale aj tak by si ho určite za nič nedala.
    Pekný týždeň prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, posílám pozdravení a děkuji!!!
      Tento Amarylis vykvetl- a taková chudinka to byla a své, co mám zasazené- tak pomaloučku raší...tak se těším, moc!!! Barouška bych nedala za nic na světě- je to rošťáček!!♥
      Dnes jsem se vzbudila a měla jsem na polštáři jeho rohlík ze včera- asi v noci usoudil, že mám hlad!!! :o))
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  7. Que bonitos, que bonitos quedan esos trabajos tejidos con esos dibujos.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi,
      Eu envio muitas saudações e obrigado pelo seu bom comentário!
      Espero que o mergulho esteja maravilhosamente no ano novo ...
      Besos

      Vymazat
  8. Jaruško,
    to jsou tak nádherné fotky od Vás z jihu!
    A ty procházky s Barouškem musí být uklidňující na duši :-)
    I ten tenisák bych doma dala za takového krasavce ;-)
    Měj slunečné, prodlužující se,zimní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      jsem ráda, že se Ti u nás na jihu líbí :o)
      Procházky jsou prostě naše!!! bez nich já být nemůžu a Baroušek už vůbec ne...
      je to balzám na duši....i když taky někdy moknu a tak..ale jsem na to patřičně vystrojená...
      Barry mne drží v kondici :o)
      Dny se tak krásně prodlužují a z toho mám radost...
      Po cestě z práce si už pěkně vykračujeme...
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  9. Jaru, krásné věcičky sis upletla a ty tvoje vycházky s Barym, parádní. přeji krásné dny. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, posílám pozdravení- doufám, že se máš hezky v novém roce!!!
      Děkuji Ti a přeji jen hezké dny!! Jarka

      Vymazat
  10. Love your sweet dog on the snow...happy gewoon week love Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria!!♥ Thank You!!
      Greetings for you and your love labradors!!!
      Hug Jarka

      Vymazat
  11. Jarka,upletené vecičky sú krásne a určite sa budú páčiť. Amarylis má nádherné farby. Ja mám dve cibulky,ale asi tieto kvety neviem pestovať,lebo mi ešte ani nerašia. Barry je krásny,fešák. A tie psie hravé kúsky s loptičkou tým našim miláčikom hneď odpustíme,však mám pravdu. Prajem pekný týždeň. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      dárek je už předán a myslím, že se líbil!!!! Amarylis docela zkouším pěstovat- zatím se daří- tak uvidím- zato bramboříky - ty tedy neumím vůbec...ale pořád to zkouším...:o)))
      Barry je moje láska labradoří...a s tenisáčkem si užijeme. tos neviděla....Měj se moc hezky Magdi a když budeš mít chvilinku, napiš, budu ráda♥
      Jarka

      Vymazat
  12. Jaru moc úžasný komplet a v mých oblíbených barvičkách.😊
    Nádherně je tam u Vás a miláček Baroušek se brzy dočká. Dny nám utíkají moc rychle. Pohlaď ho prosím za mne.
    Moc krásné fotky.Mej se moc hezky.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!!
      Moc Ti děkuji za pochvalu!! Bodláky mne učarovaly....
      A dnes jsem objevila na procházce uschlý obrovský a měla z něj radost....
      ten jeho motiv je prostě báječný. Poslední dny bylo opravdu krásně- až moc- ale naštěstí už přituhlo...Dny plynou opravdu rychle- zítra už je únor...(ale už je zase o trošku víc světla, což je na tom hodně pozitivní...)
      Barouška od Tebe moc ráda pohladím!!!♥
      Měj se moc hezky Zdeni ♥ J.

      Vymazat
  13. Jarko, krásná sada. Opravdu úžasný dárek!!! Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko,
      moc děkuji a posílám mnoho pozdravů!!!
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  14. Milá Jaru! Je to nádhera! Opět si vykouzlila velikou krásu. Bude to úžasný dárek!
    Baroušek je zlatíčko, dobře vím, jak nás ty zlatíčka dovedou "potěšit".
    Aaronek si dnes užíval sněhu a lesa, teď tu chrní tak, že zaspal čas večeře (což se opravdu nestává :o))
    Měj se moc hezky a pozdravuj toho svého plavce, brzo se dočká!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli!
      Já děkuji za Tvou pochvalu- pohladila mne...
      Naše zlatíčka nás dovedou potěšit, viď?? :o)))
      Občas se mi podaří Barryho také utahat tak, že zaspí večeři (a to je co říci...),
      ovšem to já pak také skoro lezu po čtyřech...:o))
      Moc děkuji i za Barouška- dnes už stál předními tlapkami ve vodě....jeho láska k vodě je prostě bezmezná...
      měj krásné dny- od zítra už únorové..
      Pa, Jarka

      Vymazat
  15. Každá fotka...krása bez konce!!!
    Hezké dny přeji Jaruš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko!!
      Potěšila jsi mne, že jsi tady!!!
      A děkuji ♥ měj se krásně J.

      Vymazat
  16. Moc pěkný vzor, já bych na to neměla trpělivost...
    Fotka západu slunce nad rybníkem je úžasná.
    Hezký večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet,
      ta trpělivost se tím vyplétáním "zoceluje"...:o))
      Když mne ten motiv bodláků učaroval...
      Na "náš" rybník na konci procházky je už vidět pomaloučku pořád víc a ty západy jsou prostě úžasné...je fakt, že jsme poslední dny chodili hodně svižně, abychom ten západ stíhali, ale už joooo!! Slunce nestíháme- ale je tam schované!!!
      Měj se moc hezky a děkuji
      Jarka

      Vymazat
  17. Hallo Jarka, schön sind deine Strickarbeiten.
    Liebe Grüße an Baroušek!
    Rosine ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosine,
      I send many greetings, I hope you have beautiful days in the new year ... Thank you very much for the nice comment - even for the Baroušek.
      Greetings to your Fins ♥
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško bodláčky jsou úžasné !!! Dárek určitě potěší.
    U nás sněhu pomálu, teď už skoro žádný. Sněžení se nám prostě vyhýbá.
    Při tvojí zmínce, že Barry se bude brzy koupat jsem si vzpomněla na naši povánoční procházku do lesa, bylo celkem teplo a Bartík se vykoupal v lesním jezírku a měl z toho ohromnou radost.
    Měj krásné dny a posílám pohlezení Barouškovi ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      moc děkuji- no prostě- bodláčky - mne učarovaly!!!
      Poslední dny u nás bylo tak divné teplo, až nezdravé a konečně vylezlo slunce...
      Ale už přituhlo, což je dobře- je zima přece...
      Barry prostě vodu miluje a jak čtu, Bartík též- inu- jsou to psi vodní!! :o))
      Bys jej musela dnes vidět- už stál předními tlapkami ve vodě- má radost, že už na rybník vidí....Moc pozdravuji a hladím Bartíka
      a Tobě přeji krásné- už- únorové dny a děkuji♥
      Jarka

      Vymazat
  19. Liebe Jarka,
    die Sonnenuntergangsfotos sind faszinierend schön. Ich bewundere Deine Strickkunst, so kunstvoll und kostbar!
    Einen schönen Abend und liebe Grüße aus dem Drosselgarten von Traudi.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lieber Traudi!
      Ich danke dir sehr für den netten Kommentar ...
      Sonnenuntergänge - es ist meine große Liebe, der Teich ist am Ende unserer Lieblings Barry Spaziergänge ... Ich bin froh, dass es mehr Licht gibt ...
      Das Thistle-Motiv war für mich ein echtes Rätsel
      Vielen Dank für den schönen Kommentar
      und habe schöne Tage von Jarka

      Vymazat
  20. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. And thank you very much !! It made me very happy. Jarka

      Vymazat
  21. Maaarnosť šedivá...to je taka krásna sada už dávno sa mi nič tak nepáčilo, si proste úplna jednička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško!!! Já děkuji!!! udělala jsi mi velkou radost!!
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  22. Ahoj Jaruško přeji ti krásný nový rok. Soupravička je opravdu nádherná, myslím že obdarovaná bude mít velkou radost. Děkuji za kouzelné fotky, zimu jsem si s tebou pěkně užila. V Praze ne a ne pořádně zasněžit. Pozdravuj Barrouška a posílám jednu hafavou od mé malé smečky Dášenky a Denyho. Jaruško, hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo!!!
      No- myslela jsem, že leden bude takový poklidný a odpočinkový a on tak hekticky utekl...i já přeji hezký nový rok, a´t máš spoustu a spoustu nápadů na tvoření a třeba i renovování, mám Tvůj blog moc ráda...Poslední dny se zima nějak schovala- bylo až divně teplo, ale už přituhuje...Moc děkuji za Barouška, vím, že máš dva pejsky, ale že jsou tak hezky jmény od "D" jsem nevěděla...hladím je a drbu za ouškama!!!
      Měj se moc hezky a budu se těšit na naše setkávání tady♥ Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...